منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

14 شرکت تبلیغاتی برتر در ایران

برترین شرکت های تبلیغاتی

شرکت های تبلیغاتی یک کسب و کار خدماتی است که به برنامه‌ ریزی، مدیریت و اجرای تبلیغات برای مشتریان می‌ پردازد.

بنگاه تبلیغاتی برای مشتریان خود خدماتی مانند برندینگ، بازاریابی (مارکتینگ)، طراحی و اجرای انواع کمپین‌ های تبلیغاتی را ارائه می دهد. سازمان ها و برند ها به منظور تولید تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات آنلاین، تبلیغات محیطی، بازاریابی موبایلی و غیره که به عنوان بخشی از یک کمپین تبلیغاتی هستند، بنگاه های تبلیغاتی را به کار می گیرند.

یکی از موفق‌ ترین بنگاه‌ های تبلیغاتی دنیا که شهرت بسیار زیادی دارد، آژانس تبلیغاتی اگیلوی (OGILVY) است که به عنوان بزرگ ترین آژانس تبلیغاتی جهان شناخته می شود. در زیر به نام و سوابق  چند شرکت تبلیغاتی برتر و پر سابقه ایران نگاهی می اندازیم. باید در اینجا این نکته را ذکر کنم که این آمار ها بر اساس نظر سنجی ها، سوابق، جوایز و همچنین بین المللی بودن و خدمات بی شمار این شرکت ها در زمینه تبلیغات بوده است و با توجه به پیشرفت هایی که این شرکت ها در سطح بین المللی داشته اند امید است به تعداد آن ها اضافه شود.

1. شرکت تبلیغاتی ایران نوین

وب سایت: www.irannovin.net

با شعار حرفه ای….توانمند….درخشان

ایران نوین با 28 سال سابقه و شرکت تبلیغاتی تمام سرویس به‌ عنوان بنیان‌ گذار نوع جدیدی از خدمت‌ رسانی در زمینه مشاوره بازاریابی و همچنین تولید کننده محتوای استاندارد، پیام شما را به درستی به جامعه هدفتان منتقل می کند. بنایی که بیست و هشت سال پیش پایه‌ های آن را استوار کرده اند، حالا به آسمان‌ خراشی عظیم تبدیل‌ شده که قواعد صنعت تبلیغات را دگرگون کرد. شرکت ایران نوین دو دفتر در کیش، دبی، و یک دفتر در تهران دارد. جوایز متعدد و بیشمار این آژانس (از جمله لوح ویژه برترین آگهی تلویزیونی و لوح شاهین طلایی) گواهی بر استراتژی درست آنها در زمینه تبلیغات است.  

  • خدمات

ایده پردازی، طراحی و برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی، تولید تیزر و فیلم صنعتی، جلوه های ویژه، طراحی گرافیک، دیجیتال مارکتینگ و چاپ از جمله فعالیت های این شرکت تبلیغاتی می باشد.

  • مشتریان

ایرانسل، بانک شهر، بانک ملت، برند های ماموت، سامسونگ، هوآوی و…

برترین شرکت های تبلیغاتی
برای شروع همکاری آماده اید؟
اگر قصد دارید به بهترین شکل ممکن معرفی شوید با ما تماس بگیرید.
تماس با ما

2. شرکت تبلیغاتی بادکوبه

وب سایت: www.badkoobeh.com                 

بادکوبه در یک نگاه: خلاق… فعال… جهانی

بادکوبه یک شرکت تبلیغاتی خلاق تمام خدمت است که در مدت بیست سال با بیش از 200 برند ایرانی و جهانی همکاری داشته این شرکت اهداف خود را به این شکل توصیف کرده:

ما از قدرت و وسعت اهداف شما برای آینده‌ تان تغذیه می‌ شویم. باور داریم شغل ما صرفاً تبلیغات نیست، بلکه خلق بستری است برای تحقق آینده‌ ای فراتر از تصور شما. با این رویکرد، حقیقت برند تان را از دل واقعیت کشف می‌ کنیم تا به پشتوانه منطق و بی‌ نیاز از بزرگ‌ نمایی، به رویای شما از آینده‌ پر و بال دهیم و شما را به آینده‌ ای بزرگ‌ تر از آینده خلق‌ شده‌ تان برسانیم.

اهداف تیم بادکوبه رونق کسب و کار است، از طریق بهره مندی از قدرت متدولوژی “برندینگ رور است” و استفاده از ابزار استراتژی و خلاقیت برای خلق ارتباطات اثر بخش و کارا که منجر به شعف مشتری می‌ گردد. از سری جوایز این شرکت می توان به کسب تندیس برترین آگهی تبلیغاتی در جهان و تندیس اولین اجلاس جهانی بانک داری اشاره کرد. برترین نمونه کار این شرکت می توان صبح عالی پرتغالی آب میوه تکدانه و باشگاه فیروزه ای همراه اول را مثال زد.

  • خدمات

مشاوره تبلیغات، بازاریابی و برند سازی، برنامه ریزی رسانه، روابط عمومی، راهکار های موفقیت در بازاریابی دیجیتال از خدمات این شرکت تبلیغاتی می باشد.

  • مشتریان

بانک ملی، بانک کشاورزی، بانک ملت، بیمه معلم، بیمه دی، اینترنت شاتل، ال جی و برخی دیگر از سازمان های فاخر از جمله مشتریان این شرکت تیلیغاتی می باشند.

thumb

3. شرکت تبلیغاتی فلش

وب سایت: www.felesh.co                                               

با شعار به روز… متفاوت… متعهد

فــلش به عنوان یک شرکت تبلیغاتی تمام سرویس در سال ۱۳۸۲ در زمینه های گوناگون حوزه تبلیغات فعالیت خود را آغاز نموده است. از دیدگاه آن ها، موفقیت مشتریان ضامن موفقیت و توسعه آن ها است و این آژانس با بیمه کردن رضایت و موفقیت مشتری خود را متعهد به تمام قول و قرار های خود برای به موفقیت رساندن شما می‌ داند. فعالیت های تخصصی گروه فلش در قالب دپارتمان های تخصصی که هر یک توسط مدیران با تجربه و کار آزموده ای مدیریت می گردد، سازمان دهی شده که البته هدف آن ها ارائه خدماتی یکپارچه، متمایز، کار آمد و اثربخش به مشتریان است.

  • خدمات

تولید آگهی تبلیغاتی و چاپ، تبلیغات آنلاین، تگ امنیتی، ایده پردازی و دیزاین، برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی، برنامه ریزی رسانه، استراتژی و دیزاین از جمله خدمات این شرکت تبلیغاتی می باشد.

  • مشتریان

بانک شهر، همراه اول، استیل البرز، کاله، لنوو، ایران رادیاتور، بانک صادرات و … از جمله مشتریان این شرکت تبلیغاتی می باشد.

بهترین شرکت های تبلیغاتی

4. شرکت تبلیغاتی مات

وب سایت:  www.maat.ir                                               

با شعار اصالت…قانون مندی…حرفه ای

در سال 1385 تاسیس شد و  عنوان یکی از برترین شرکت تبلیغاتی فول سرویس ایران را دارد. برخورداری از نیروی های متخصص و مجرب با قابلیت تدوین و ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی، بازاریابی و ارتباطی از جمله طراحی کمپین، تحقیقات بازاریابی، بازاریابی دیجیتال، اجرای تبلیغات رسانه‌ محیطی، پشتیبانی، خدمات ارزش افزوده، روابط عمومی و رویداد ها و تجارب مشتریان. طراحی خلاقانه ترین کمپین ها با کمک تیم خلاقیت خوش فکر در راستای پدید آوردن حداکثر اثربخشی در نظر مخاطبان.

قابلیت برنامه ریزی برای اجرا و پخش کلیه خدمات تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن در تمامی رسانه های تبلیغاتی موجود در سرتاسر کشور توسط تیم کاملاً حرفه‌‌ای در زمینه بازاریابی و تبلیغات. دریافت جایزه‌ از همایش اقتصاد و رسانه به عنوان بهترین آگهی تلویزیونی از لحاظ مفهوم و ساختار.

  • خدمات

طراحی کمپین، اجرای تبلیغات، رسانه‌ محیطی بازاریابی و تحقیقات بازاریابی دیجیتال و … از جمله خدمات این شرکت تبلیغاتی می باشد.

  • مشتریان

رایتل، هوآوی، بانک مسکن، بانک صادرات، LG ،dove  ،clear و … از جمله مشتریان این شرکت می باشد.

برترین شرکت های تبلیغاتی

5. شرکت تبلیغاتی کروشه

وب سایت: www.korosheh.com                                                

با شعار سر زندگی… جوانی… نو آوری

اگر کروشه را در ابتدای تأسیس جوانی جویای نام بدانیم، امروزه پس از گذشت چندین سال فعالیت، دیگر فردی موفق با اهدافی روشن و انگیزه‌ ای سرشار است که تلاش می‌ کند به جایگاه مورد نظرش برسد و سرمایه‌ ی او، نیروی انسانی و تیم خلاقی‌ ست که در طی این سال‌ ها با خود همراه کرده است. کروشه، مراحل اولیه بلوغ خود را پشت سر گذاشته و سرد و گرم‌ های روزگار را چشیده است و با انرژی مضاعف و روحیه‌ ی ماجراجو، در مسیر دیجیتال مارکتینگ و برندینگ و بازاریابی و تبلیغات خلاقانه، در حرکت است و برای هر موضوعی، اتاق فکر تشکیل می‌ دهد تا ناب‌ ترین ایده‌ ها را به مشتریانش ارائه کند. اگر در زمینه های برند های آرایشی و دیزاین داخلی دنبال شرکت مناسبی می گردید کروشه باب میل شما hست.

  • خدمات

برندینگ و مشاوره تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، طراحی گرافیک و چاپ، عکس و فیلم تبلیغاتی، طراحی سایت و اپلیکیش، رسانه و کمپین تبلیغاتی از خدمات این شرکت تبلیغاتی می باشد.

  • مشتریان

مجموعه تولیدی تولیکا، رنگ مو پرستیژ، خرمای خادم، سالن مریم رئوف،  طراحی سایت آموزشگاه مهندسی کندو، طراحی ست اداری مجموعه ی گاتریم و مجتمع فنی تهران از مشتریان این شرکت می باشد.

بهترین شرکت های تبلیغاتی

6. شرکت تبلیغاتی داروگ

وب سایت: www.daarvag.com

حامی خرده فروشی

در سال 1990 در دفتر کوچکی کار خود را آغاز کرد و هدف آن تبدیل شدن به یکی از اولین شرکت های خلاق در ایران بود. در اواخر سال 2004 با افزایش چشم گیر مشتریان بین المللی این آژانس به رسمیت شناخته شد و رسما به یک شرکت بین المللی تبدیل شد. نیرو های با استعداد و جوان با بالا ترین سطح آموزش و تجربه در این شرکت فعالیت دارند. نام این شرکت از یک قورباغه ی درختی سبز کوچکی است که در فصل بارندگی هجوم می آورد و نوید یک سال پر باران را می دهد و گفته می‌ شود که هجوم داروگ نشانه رونق و رفاه است چه اسم  زیبایی.

  • خدمات

تبلیغات محیطی، استراتژی و بازاریابی برند، طراحی گرافیک، چاپ عکس، فیلم تبلیغاتی بازاریابی و تبلیغات بازرگانی و… از خدمات این شرکت  تبلیغاتی می باشد.

  • مشتریان

حشره کش تار و مار، شرکت کناف ایران (KNAUF)، نوشابه پپسی (Pepsi)، تگ اند گیت، روغن موتور (Caspian)، برند آرایشی (Maybelline) از مشتریان این شرکت تبلیغاتی می باشد.

 

7. شرکت تبلیغاتی اندیشه پارسی

وب سایت: www.andisheparsi.com                                                 

کانون اندیشه پارسی از ترکیب دو گروه شامل هنرمندان خلاق عرصه ی هنر دیجیتال و متخصصین مارکتینگ در سال 1382 با مدیریت مهدی ده نمکی شکل گرفت. این گروه با بهره گیری از تخصص و تجربه خود‌‌ فعالیت در زمینه تبلیغات تلویزیونی را آغاز نمود. اندیشه پارسی با ‌بررسی دقیق سهم بازار استراتژی مناسبی را با توجه به میزان بودجه شما طراحی می کند  که با حداقل ریسک به نتیجه مطلوب برسید. نکته قابل توجه در اندیشه پارسی بررسی علمی و دقیق امور تبلیغاتی می باشد. این امور به صورت مکانیزه و در عین حال شفاف و مرحله به مرحله پیش می‌ روند.

  • خدمات

ساخت تیزر تبلیغاتی و فیلم های صنعتی، مشاور تبلیغات آکادمیک، مجری تبلیغات تلویزیونی صدا و سیما، آنالیز تبلیغات تلویزیونی و مارکتینگ طراحی، برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی

  • مشتریان

کار گزاری بانک ملی، سازمان تنظیم و مقررات ارتباطات رادیویی، دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت تولید و بازرگانی لپ لپ، گروه صنعتی پتوی گلبافت، پوشک مای بی بی، روغن نباتی جهان، تراکتور سازی تبریز

برترین شرکت های تبلیغاتی

8. شرکت تبلیغاتی اشاره

وب سایت: www.eshareh.com   

آژانس تبلیغاتی اشاره در سال 1376 آغاز به کار کرد. و در طی پانزده سال گذشته به یک آژانس ارتباطات  بازاریابی فول سرویس با رویکردی راه حل گرا تبدیل شده است. در بیوی اینستاگرام این شرکت نوشته شده است؛ همه چیز در مورد کاغذ و خودکار نیست در مورد خلاقیت است. این شرکت برای اولین بار در ایران واحدی را مستقل از خدمات تبلیغاتی به موضوع برندینگ اختصاص داده است. درحال حاضر آژانس به طیفی گسترده از مشتریان بومی و بین المللی خدمات کیفی ارائه می‌ دهد.

  • خدمات

راه حل های برندینگ، راه حل های تبلیغات، راه حل های رسانه

  • مشتریان

روغن لادن، حلوای عقاب، آب میوه (HIGH VIT C)، هوآوی، ایرانسل و…

9. شرکت تبلیغاتی ساینا

وب سایت: www.sainaagency.com                                                  

آغاز فعالیت ساینا به دهه هفتاد، یعنی دوران سازندگی ایران باز می گردد. دورانی که  بازار ها به سمت رقابت و افزایش در تولید پیش می رفت، در حالی که فضای رسانه محدود بود. خلاقیت، نوآوری و راهبرد های دانش محور، اصولی هستند که سازمان ساینا بر آنها استوار است. در ساینا هیچ پروژه ای با پیش فرض آغاز نمی شود و یافتن دلایل علمی و منطقی، شاه کلیدی است که کمپین ها و استراتژی های تبلیغاتی ساینا را متمایز می سازد.

  • خدمات

طراحی گرافیک و چاپ، تولید و پخش تیزر های تلویزیونی و رادیویی، تولید فیلم مستند، و رپورتاژ صنعتی و آموزشی، تبلیغات محیطی، طراحی هویت سازمانی و برند، استراتژی و مشاوره برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دیجیتال.

  • مشتریان

ستاره کویر یزد، فرش ایران زمین، فرش مستان، بانک مسکن، بانک صادرات، بانک تجارت، رایتل، تاژ، چای دبش، سازمان شیلات ایران، شهرداری کرج و….

بهترین شرکت های تبلیغاتی

10. شرکت تبلیغاتی طوسی

وب سایت: www.tusi.co                                                  

تجارب طراحی TUSI که باعث خوشحالی مشتریان می شود، باعث ایجاد حمایت از برند و عملکرد تجاری می شود. شرکت  طوسی یک آژانس طراحی چند رشته و مشاوره تجربه برند است. شرکت طوسی برند های جدید و هیجان انگیزی ایجاد می کند طراحان داخلی و معماران این شرکت تجارب خرده فروشی در فروشگاه های سطح جهانی را طراحی می کنند، و تیم های دیجیتال برنامه های آنلاین بصری و جذاب ایجاد می کنند.

شرکت طوسی در بخش های مختلف صنعت کار می کند، از بانک ها و سازمان ها گرفته تا هر نوع برند تجاری. مکان های استودیویی این شرکت بینش بین المللی را در مورد نیاز ها و رفتار های مشتری و یک رویکرد چند فرهنگی برای طراحی را ارائه می دهد. در حالی که خروجی کار ارتباط عاطفی بین برند شما و مشتریان ایجاد می کند. شرکت تحقیق و تحلیل عمیقی را انجام می دهد تا اطمینان دهد که طراحی و خلاقیت متناسب با خواسته های مشتریان و نیازهای شغلی آنها تنظیم شده است.

  • خدمات

طراحی اپلیکیشن برای موبایل، طراحی معماری و طراحی صنعتی، طراحی هویت بصری برند، طراحی (UX) و تجربه مشتری، طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی

  • مشتریان

بانک مسکن، سازمان میراث فرهنگی کشور، بنیاد ملی بازی‌های یارانه ای و…

11. آژانس تبلیغاتی پالادیوم

پالادیوم را خیلی ها می شناسند مجموعه‌ ای بزرگ است که خیلی از افراد فقط برای تفریح از آن اسفاده می کنند و بعضی ها برای خرید…

زیبایی و خلاقیت در ساخت این مجموعه، آژانس خلاقیت پالادیوم را هم به همان صورت زیبا کرده است. آژانس خلاقیت پالادیوم با اتکا به ابزار هایی که دارد خواسته که این خلاقیت را بیش از بیش در مجموعه خود نیز پیاده سازی کند.

  • خدمات

برندینگ و مشاوره، گرافیک و چاپ عکس و گیت فروشگاهی، طراحی وب سایت و اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ و سئو

  • مشتریان

کرمان موتور، دانشگاه تهران، پاک نام و …

12. شرکت تبلیغات محیطی آراد

www.radholding.com

کانون تبلیغاتی آراد، با بیش از 2500 تابلو تبلیغاتی آماده ارائه کمپین‌ های تبلیغاتی در سراسر کشور می‌ باشد. بنابراین صاحبان کسب‌ و کار می‌ توانند بدون واسطه و به‌ طور مستقیم اقدام به رزرو بیلبورد تبلیغاتی نمایند بدون اینکه هزینه اضافی صرف واسطه‌ ها کنند.

  • خدمات

تبلیغات محیطی – مشاوره تبلیغاتی – برندینگ

  • مشتریان

یانک سپه، کفش ملی، اویلا،کرمان موتور، اسنوا، گلدیران، بانک تجارت، دوو، فامیلا، خوشبخت، پاکسان، 780، بانک پاسارگاد، تاژ، سایپا، کاله، ایرانخودرو، ب.آ، دانشگاه آزاد و بیمه ملت

بهترین شرکت تبلیغاتی

13. کانون تبلیغاتی بومرنگ

بیش از 10 سال است که آژانس بومرنگ در حوزۀ گرافیک و فناوری‌ های دیجیتال فعالیت می‌ کند. که ابتدا با نام ترمه گراف فعالیت خود را آغاز کرد و سپس با نام بومرنگ به فعالیت خود ادامه داد.

  • خدمات

طراحی – چاپ – تیزر – طراحی سایت – عکاسی

  • مشتریان

سینما سام – خندستان – افق کوروش – کافه پیانو – کلینیک ابن سینا – آریان توزین

14. شرکت تبلیغاتی چترقرمز

شرکت تبلیغاتی چترقرمز یکی از بهترین شرکت های تبلیغاتی ایران در سال 1390 فعالیت رسمی خود را در بخش های متعددی در حوزه ی تبلیغات و مارکتینگ در منطقه غرب و بعد ها در سراسر استان اصفهان آغاز نمود.

شرکت تبلیغاتی چترقرمز در این مدت با بیش از 150 برند ایرانی همکاری داشته و خدمات برنامه‌ ریزی، تامین و مانیتورینگ رسانه‌ های محیطی را به آن‌ ها ارائه کرده است. چترقرمز بر اساس تحقیقات علمی و داده‌ های کمپین‌ های گذشته باور دارد که با اتخاذ استراتژی رسانه‌ ای صحیح می‌ توان اثر بخشی کمپین را تا حد زیادی افزایش داد.

  • خدمات

تبلیغات محیطی – طراحی – چاپ – سئو – طراحی سایت – ویدئو مارکتینگ – مشاوره تبلیغاتی – کمپین تبلیغاتی – عکاسی – سوشال مدیا

  • مشتریان

کرمان موتور – کویر موتور – افق کوروش – زرین پرداز آپادانا – گاج – ماکسیم – قلمچی – تابان تهویه سپاهان – اصفهان بلوک – آداک پلیمر – زیگما – کاکائو – کیمیا صنعت – زیست الهام آبانا بیو – آسام سلامت – کافه کیک – سورین صنعت – زرنام – زیپ چوب – باهور – شهر آجیل – پانیک – پیشگام – تشک رویال – باغ به – آرتان صنعت – لابراتوار فتحی – اسنوا 

بهترین شرکت تبلیغاتی

در جامعه‌ ی امروز، تبلیغات و تبلیغاتی بودن، یک نیاز اساسی برای هر کسب‌ و‌ کار و شرکت موفق است. اما برای رسیدن به هدف‌ های تبلیغاتی، نیاز به یک شرکت تبلیغاتی با تجربه و کارآیی است.

به نظر می‌ رسد شرکت تبلیغاتی سختی در انتخاب ندارد، اما در واقع، یافتن شرکتی که بتواند با بهبود تجربه‌ ی کاربر، فروش و سود شما را بالا برده و مشتریان شما را از رقبای شما جدا کند، بسیار مهم است.

بهترین شرکت تبلیغاتی، شرکتی است که بر اساس نیاز شما، یک استراتژی تبلیغاتی مطمئن برای کسب و کار شما ایجاد کند. این شرکت توانسته است به دلیل تخصصی که دارد، تجربه‌ ای فوق‌ العاده در زمینه تبلیغات پیدا کند و بتواند برای شما بهترین گزینه‌ ها را ارائه کند. برای این منظور، این شرکت از بهترین ابزار ها برای تحلیل داده ها، پیش بینی رفتار مشتریان و تجزیه و تحلیل رقبا و بازار استفاده می‌ کند.

دیگر نکته‌ ی بسیار مهمی که شرکت تبلیغاتی باید به آن توجه کند، این است که برای تولید محتوای مختلف برای تجارت شما، هزینه بسیار کمتری نسبت به تولید خودکار محتوا دارد. در واقع، شرکت تبلیغاتی بر اساس بررسی های انجام شده، بتواند به درستی به شما تجارتی‌ را که باعث موفقیت؛ گسترش و رشد کسب و کار شما می‌ شود، معرفی کند. با فراهم کردن خدمات با کیفیت، توانایی پیش‌ بینی نیاز کاربران و تولید محتوای فوق‌ العاده، بهترین شرکت تبلیغاتی می‌ تواند به شما کمک کند آنچه که به دنبال آن هستید را دست‌ یابی کنید.

تبلیغات

ویژگی های بهترین شرکت تبلیغاتی

بهترین شرکت تبلیغاتی، شرکتی است که برای مشتریان خود، سرویس های حرفه‌ ای و خدمات با کیفیت ارائه می‌ دهد. در ادامه به پنج ویژگی مهم و برجسته در بهترین شرکت تبلیغاتی اشاره می‌ کنیم:

  1. توانایی تولید محتوای برتر: شرکت تبلیغاتی برتر قابلیت تولید محتوای فوق‌ العاده برای تبلیغات را دارا است. این شرکت به دانش و دیدگاه چند رسانه‌ای تسلط دارد و محتوایی را به شکلی طراحی می‌ کند که مشتریان آن را به راحتی تشخیص می‌ دهند. ارتباطی صمیمانه و موثر با مخاطبین، در خلق محتوای برتر و تبلیغات افزایش دهنده‌ ی فروش، بسیار مهم است.

  2. تحلیل داده‌ ها و پیش بینی: بهترین شرکت تبلیغاتی برای مشتریان خود، تحلیلی بر اساس داده‌ های مختلف، ارائه می‌ دهد و توانایی پیش‌ بینی نیاز مشتریان را دارد. تصمیمات بر اساس داده‌ های محور، باعث بهینه‌ سازی منابع و زمان شده و بازده را افزایش خواهد داد.

  3. به روز بودن با روش‌ های تبلیغاتی جدید: بهترین شرکت تبلیغاتی برای مشتریان خود، روش‌ های جدید و مد اصلی را به روز نگه می‌ دارد و از آخرین تکنولوژی‌ ها به عنوان یک ارائه‌ دهنده‌ ی خدمات و به منظور آموزش مشتریان استفاده می‌ کند. در این راستا، داشتن یک تیم با تجربه و دانش قابل توجه، بسیار مهم است.

  4. استفاده از گوناگونی کانال‌ های تبلیغاتی: شرکت تبلیغاتی برتر توانایی تبلیغ در کانال‌ های مختلفی را دارد از جمله اینترنت، تلویزیون، رادیو، پوستر، تبلیغات پویا، تبلیغات ویدئویی، و پنجره‌ های متحرک. این هدف از آن شده که شرکت تبلیغاتی، توانایی جذب هر نوع مشتری جدید را داشته باشد و به مشتریان وفادار خود کمک کند تا در بخش تبلیغات به روز رسانی را بدرستی انجام دهند.

  5. توانایی تعقیب ترند‌ های جدید: بهترین شرکت تبلیغاتی، سریعاً به ترند‌ های فعلی و آینده علاقه‌ مند می‌ شود و به مشتریان خود توصیه می‌ کند تا برای برتری در بازار، از آخرین روش‌ های تبلیغاتی استفاده کنند. در عین حال، از طریق حضور در کارگاه‌ ها، کنفرانس‌ ها، و رویداد هایی، که با تبلیغات و بازاریابی مرتبط هستند، شرکت تبلیغاتی بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان می‌ آورد.

اگر شما به دنبال شرکتی که با ارائه تجربه‌ های حرفه‌ ای و خدمات با کیفیت، آینده‌ ی کسب‌ و‌ کار خود را بهبود بخشد، بهترین شرکت تبلیغاتی را باید با رعایت این ویژگی‌ ها جست‌ و جو کنید.

بهترین شرکت تبلیغاتی در اصفهان

سخن آخر

 در ایران شرکت های تبلیغاتی زیادی به مشتریان خود خدمات ارائه می دهند و برخی از این شرکت ها برای برند های خارجی در ایران تبلیغات می کنند و توانسته اند از این طریق  توانایی های خود را به مشتریان نشان دهند و بازار تبلیغات را به سمت خود هدایت کنند. باید این نکته را بدانیم که سبک و سیاق تبلیغات عوض شده است مردم نسبت به قبل کم حوصله تر شده اند و به تبلیغاتی که اطراف آنها است توجه کمتری نشان می دهند. در نتیجه کار شرکت های تبلیغاتی پیچیده تر شده است و باید روانشناسی مشتریان امروزی را هم زیر ذره بین ببرند. تبلیغات تلویزیونی روز به روز کم ارزش تر می شود مردم دیگر فقط بخاطر حضور فلان بازیگر در یک تبلیغ محصول را نمی خرند بلکه به آشنایان خود که قبلا آن محصول را خریده اند اعتماد بیشتری می کنند.

برای شروع همکاری آماده اید؟
اگر قصد دارید به بهترین شکل ممکن معرفی شوید با ما تماس بگیرید.
تماس با ما
chatreghermez

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *